Fotbollsdags

Idag packade vi väskorna och körde till Jönköping. Där överraskades Oscar och Adam genom att få gå och kolla på Jönköping Södra mot Blåvitt. Änglarna fixade segern så killarna var mycket nöjda! 


Finaste supportrarna på första raden. "Käka korv på läktarn" är ett uttryck som används flitigt hemma när de blir bortfintade (av pappa) hemma på gräsmattan :-)
Adam och IFK-klacken i konfettiregn.
Chokladboll i pausen. Kan riktigt se dessa två framför mig om 60 år när de går på match ihop och äter sin chokladboll i pausen. Mina små gubbar!

Medan de var på fotboll hängde Mini och jag på A6. Köpte en klänning på rea, en bikini på superrea och lite fler strumpor till Victor "big foot" Roderhult. 


Sen blev det middag på en pasta- och pizzarestaurang. Försöker ju hålla mig borta från pasta men huuu vad gott det är. Men men, får helt enkelt njuta massor de få gånger jag äter det. 

Sedan bar det tillbaka till hotellet och finalen i Confederations Cup, vilken Tyskland vann mot Chile. 

Victor och jag hade då en mysig stund när hans uppdrag var att dregla ner mammas ansikte så mycket det gick genom sk pussattacker. Ingick även att suga/dregla på mammas näsa (precis som storebror Oscar gjorde). 

Alternativ napp?? Ibland är det bra med lång näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0