Reashopping

Idag kom ett sånt där engagerande SMS som innebär en liten lunchutflykt för min kollega Caroline och mig, nämligen halva reapriset på Lindex. Nu väntar vi på att något liknande kommer från Kappahl, haha :-)
 
Men, jag hittade tyvärr nästan ingenting. Det var väldigt utplockat bland pojkkläderna och damkläderna kommer jag ju ändå inte i. Med 20 dagar kvar till BF känns det lite lönlöst att köpa mammakläder.
 
Jag kollade lite på nätet innan och fick se att det fanns en babyoverall på rean där, men när jag kom till butiken var det ordinarie pris. Tänkte den hade varit bra nästa vinter, så det var lite synd, för knappa 160 kr hade ju varit ett fynd.
 
Detta är vad jag fick med mig hem idag:
Bebisstrumpor för det höga priset av 12,50 kr för två par.
Badbrallor till Oscar för 32,50kr
Å en sån där Maria-topp som jag inte kunde låta bli. Kommer inte kunna ha den på länge men kan ju försöka ha som mål att kunna ha den i slutet av sommaren kanske. Eller när jag nu är mig själv igen. Det löser sig.
 
Eftersom jag börjar se ljuset i tunneln när det gäller mig själv så köpte jag faktiskt en ny kofta häromdagen. Kappahl har gjort en av mina favoritkoftor från Hampton Republic i en Maria-färg deluxe. Kunde helt enkelt inte motstå. Behöver inte skriva hur många sådana koftor det hänger i min garderob redan, men någon rosa har jag inte, förrän nu. Visst är den fin?
 
Min nya fina rosa kofta.
 
I och med dagens inköp har jag alltså två plagg att "växa i". Med Oscar tog det 4 månader att återgå till normalvikt, med Adam 7 månader. Blir spännande att se om det löser sig av sig självt även denna gång eller om man får kämpa mer nu när man är 5 år äldre. Hoppas på det första :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vi har vinteroverall från Lindberg, köpt av farmor. Knappt använd. Den kommer passa Lill-bebis finfint! Kram

2017-01-19 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0