Julafton

Snart är jullovet förbi och jag tog mig äntligen tid att lägga över bilderna från jul och nyår på datorn. Jag har fortsatt rejält ont i revbenen men det har gått OK att jobba igår och idag med två långtidsverkande Alvedon i kroppen och lyckligtvis är hostan nästan borta.
 
Här kommer äntligen lite bilder från julafton 2016 som vi firade i gula huset på Smögen.
Tokladdade grabbar finklädda för julfirande.
Vi besökte "gammor" en stund vid lunchtid.
Några av familjemedlemmarna samlade framför tomten.
William, Madde och Olivia är nyfikna på tomten.
Adam fick paket...
och William...
och Oscar. Lilla Olivia var så snabb att hämta paketen så jag hann inte få någon bra bild med tomten tyvärr.
Pappa Henrik är artig mot "farbror" tomten.
Fotodags med tomten när paketen var utdelade. Tror bestämt att grabbarna tyckte om honom och uppskattade såklart besöket massor.
Farfar fick stort paket.
Lite senare dök det upp söta små Minioner i huset.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0