Bebiskläder

Som jag skrev häromdagen är de minsta bebiskläderna tvättade och vikta i väntan på at Filur ska komma. I lådan med minikläder hittade jag även en plyschdräkt som jag sprättat loss nederdelen av en fot på. Minns att Adam inte kunde ha den så länge för benen blev för korta (på dräkten alltså, inte Adams :-) ) så planen var att sy om den. Detta blev bevisligen aldrig av. Tills idag. Jag sprättade bort den andra foten och sydde fast muddar som haft liggande bland sysakerna en längre tid.
 
Här ska nya muddar sys fast.
Sprättade bort undersidan på foten.
Nya muddar på plats.
Inte 100% matchning men dräkten är så himla gosig så nu hoppas jag den kan bli använd och att Filur ska kunna sträcka ut benen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0