2 dagar till BF

BF-dagen närmar sig. Undrar om Filur blir punktlig som sina bröder eller trivs han så bra i värmen att han stannar ett tag till därinne tro? 

Jämför man med när Adam kom så går vattnet om ca 3 timmar och värkarna startade någon timma senare. Tänk om det verkligen är så nära i tiden?!? Eller så går jag över två veckor bara för att jag är så inställd på att "mina barn kommer när de ska"... Tji får jag! 

Idag har jag hur som haver besökt jobbet. Lyckades med andra ord hålla mig borta en halv dag. Jag var där och sa hejdå till min arbetskamrat som vabbade förra veckan och hämtade min frukostmat som jag glömde i kylen. 

Hämtade även ut en liten kofta till Filur som jag beställde från Lindex när de hade bebisrabatt i torsdags. 



Visst är den söt? Fick även en liten mobil som gåva den dagen. 

Vet ju att läpparna har en tendens att svälla när förlossningen närmar sig, men jag tycker inte jag ser någon större skillnad (tyvärr). Eller? 

Övre bilden från imorse, nedre nu ikväll. 


Idag har vi även fått MASSA fina bilder från fotograferingen med Nina, men tyvärr inte hunnit ladda ner dem än men det kommer givetvis upp på bloggen så småningom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0