Näst sista dagen

Idag körde pappa skytteltrafik till  äventyrsgolf en bit söderut. Först körde han mig och killarna och vi passade på att spela vanlig minigolf i väntan på mamma, Anders och barnen. 

På golfen gick pappa, Adam, Olivia och jag i samma boll. 

(null)
Högsta vinsten!
(null)
Oscar väntar på sin tur. 
(null)
Adam som gillar att fotas med kaktusar :-)
(null)
Laddad pappa!
(null)
Sen blev det lunch för hela gänget. 

När vi kom hem tog jag faktiskt en joggingtur, fast jag kände mig rätt trött. Så en liten klapp på axeln på mig själv för att jag gav mig ut. Det var rätt vackert längs vägen. 

(null)

(null)

(null)
Det blir lite sneda horisonter när man fotar i farten, men vackert ändå. 

Imorgon är det vår sista dag här. Det blir nog ett besök på stranden och fotbollsspel för barnen. Jag tror inte jag vågar mig i havet så blir nog inget bad för mig denna gång. Tyvärr var inte poolen här uppvärmd och den håller just nu tio(!) grader så lär inte bli bad där heller. 
(null)
Ack så inbjudande, men svinkall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0