Linnebröllopsdag

Idag har Henrik och jag 9-årig bröllopsdag. Vi började dagen med att få barnpassning till Victor av mormor så att vi andra fyra kunde paddla kajak. Oscar var nervös men taggad och förväntansfull medan Adam var nervös och lite rädd. Han ville inte paddla men Henrik lyckades få honom på andra tankar med fika. 

Adam och Henrik
Min kapten Oscar
Det blåste ju en del så vi vände i "pessurn" :-)
Solen sken!
Fikapaus och bad i klyftan.
Där bytte vi även barn så efter det var Adam min kapten.
Oscar och Henrik drar förbi.

Efter paddlingen åt vi lunch hemma på Lyshult innan vi packade bilen och åkte hem till Getskär. Där möttes vi av en stark, låg och vacker regnbåge. 

Det regnade och mullrade österut medan solen sken i Getskär.

Jag fick sedan en liten stund för mig själv när jag hämtade kläder jag nätshoppat på Lindex. Men passade på att kolla utbudet i butiken så det blev lite mer shopping, halva reapriset på Lindex och 70% på Kappahl. Det gillar jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0