Hemmamys

Lille Victor har hunnit att passera två månader och precis som med Oscar och Adam rusar tiden fram och det känns som man inte hinner med. Sen hinner jag inte så mycket hemma heller. Visst, idag hann jag tvätta ett antal maskiner och stryka ett par timmar när Victor sov, men det var tack vare att stora killarna var hos kompisar. När de är på skolan och förskolan hinns ofta inte mycket. Men men, jag hinner iaf gosa med Victor och väljer han att ta sovmorgon så tänker jag fortsätta göra honom sällskap :-)
 
En bild från igår som Oscar tog på Victor och mig.
 
I tisdags var grabbarna och jag in till torget en stund och de fick varsin T-shirt från H&M.
 
Idag fick vi besök av mamma och pappa. Då passade jag på att ta ett par bilder på lilleman när han låg på fotpallen, påpassad av mormor, för det går undan när han får för sig att rulla till rygg.
 
Precis som brorsorna har han varit stark i nacken från första början. Nu kan han ligga länge och hålla koll på omvärlden.
Sen blev det mys med pappa när han kom från jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0