En dag i Gbg

Idag har det varit allsvensk premiär och killarnas biljetter till matchen har legat här hemma och väntat länge. Äntligen dags! Kittade i blåvita kläder var de alla fyra när vi åkte mot Gbg i förmiddags. Tog tyvärr inga bilder på killarna men Henrik har ett par på sin Insta (@smanglarna). Adam hade ingen IFK-halsduk så han fick en idag så han matchade far och storebror.
 
Ledsamt var bara att de kom till Ullevi mer än 35 minuter före matchstart men pga uruselt insläpp missade de hela ingångsmarchen (killarna tycker det är häftigt och kan ju sången och sjunger med) och första delen av matchen. IFK hann t.o.m. göra sitt mål innan de satt på sina platser. Såååå dåligt arrangerat!!! Speciellt när de gjort en sådan happening av matchen, flyttat den till Nya Ullevi för att locka folk, och så klantar de till det på en sån sak. Trist!
 
Victor och jag tog en promenad på stan så länge. Tycker det är härligt att bara gå omkring där, blir ju inte så ofta nu för tiden. Slank in i ett par skoaffärer eftersom jag letar efter vårskor/sneakers, men jag blev inte klokare. Det enda som det gav var att några av de jag kollat in på nätet, föll bort i verkligheten.
 
Åkte sedan ut till Lindholmen där jag tog en promenad med Anna, Marie och Alice. Alice var så duktig under promenaden och körde Victor så fint.
 
Innan dess hann lilla Victor få massa fina presenter och även jag fick en.
 
Söta segelbåtarna från Newbie. (Bytte dock storlek på bodyn eftersom den varit en populär present :-) ).
Alice hade själv köpt de sötaste små tossorna när hon var med mormor och morfar på Teneriffa. Hur gulliga är de inte? För att inte tala på hur gullig Alice är!!!
Av Marie fick Victor denna j'ättefina pyjamas. Tack!!!
 
Jag fick denna läckra vas i födelsedagspresent. Den kommer passa perfekt på Smögen! Så fin!
 
Tusen Tack för superfina presenter!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0