Ansiktsuttryck

Vår lille prins börjar visa mer och mer ansiktsuttryck och det är lika härligt varje gång som man får en leende, eller snarare ett "gapskratt" som det är för honom. Inte lyckats fånga ett riktigt leende på bild än men det kommer snart hoppas jag.
 
Den senaste veckan har tyvärr Victors sammetslena hud fått sk hormonplitor. Oscar och Adam hade inte mycket sådana så jag har inte så bra koll, men hoppas de går över snart.
 
Vår lilla älskling myser i babygymmet.
 
Just nu pågår ju en del rea så jag har shoppat lite till Victor på halva reapriset på Lindex bl.a. Inte för att han kanske behöver kläder efter alla fina presenter han fått, men det är ju lite roligt att fynda. Fick bl.a. tag på den vinteroverall som jag spanade in i januari. Så nu är han klädd för nästa vinter :-)
 
Randig body till hösten. Oscar har likadan fast tröja.
Helmjuka snickarbrallor, lagom om några månader.
Finkläder som han kan ha nu. Storebror fyller ju 5 år om 9 dagar, då gäller det att vara dressad.
Och overallen som får vänta till nästa vinter. Den är väldigt mjuk i tyget, vilket är bra när man inte är så stor och smidig. Adam hade en liknande och den var perfekt. Vanliga vinteroveraller har en tendens att vara lite stela i tyget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0