Shanghai dag 1

Nu har Anna och jag gjort vår första dag här hos Marie i Shanghai. Vi flög via Köpenhamn igår och landade vid 11 i förmiddags lokal tid. Då var Marie på jobbet så Anna och jag tog en promenad till Kids Market och spanade in barnkläder. Blev dock inget handlat.

Sedan gick vi hem och jag tog mig en tupplur. På kvällen gick vi alla tre ut och åt på en takrestaurang och avslutade dagen med ett besök på en bar på ännu högre höjd med utsikt över bl.a världens näst högsta byggnad.

Vi har det med andra ord jättebra! Enda kruxet är att jag blivit kanonförkyld sedan vi satte oss i flygplanet igår.

Utsikt på väg från flygplatsen.
Anna och jag delar på en pizza till lunch.
Anna och ett helt galet vägmot.
Anna och Marie på restaurangen.
Och "lilla" jag.
Utsikt från barterrassen.
Speciell vy!
Baren vi besökte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0