Ny kavaj

När jag var i Palma provade jag en kavaj på Zara som jag inte kunnat släppa. Den var pepitarutig i blått och vitt med guldknappar.

Jag vet, det är total missmatch med klänningen jag hade på mig, men ni får fantisera bort det.

Idag fick jag sms av mamma som hade varit och köpt den för mig. Ca tvåhundra kronor billigare i Spanien än här hemma och eftersom den ändå inte passar mig nu när jag är tjockis, så gör det ju inget att jag får den först till jul. Tack för hjälpen mamma!

Igår beställde jag en sängkappa från H&M home. Vi har en dubbelsäng på Smögen där madrasserna är olika tjocka så för att det inte ska fortsätta och se lite tokigt ut, kommer de döljas med sängkappan.

Vit enkel sängkappa i förhoppningsvis lite grövre tyg hoppas jag blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0