Fredagspresent

Tycker denna vecka gått väldigt fort trots att jag längtat till helg mer än vanligt. Anledningen är helt enkelt att jag vill få klart i TV-rummet på Smögen.

Henrik hämtade killarna på fritids/förskolan och jag tog en kort sväng in på Kappahl och köpte en pyjamas till Oscar. Har inte bestämt om vi ska spara den till jul eller hur vi ska göra. Adams storlek var slut så vi får se om jag hittar den någon annanstans.

Dagens överraskning blev dock till mig. Min man, världens bästa, hade nämligen beställt en present till mig och den fick jag idag. Jag hade visat vad jag önskade mig av tomten men han tyckte jag behövde den redan nu. Tack älskling!!!

Jag fick denna superfina halsduk från By Malene Birger.

Som synes på bilden är vi nu på Smögen. Oscar har ikväll varit på sitt livs första disco, ett Halloweendisco på skolan. Henrik stannade med honom i Stora Höga medan Adam och jag åkte till Ikea och handlade lite och åt middag (enl Adams önskemål). Turligt nog hade vi dagen till ära en extra bil att transportera till Smögen, så det passade perfekt.

Mitt fina middagssällskap!

Imorgon förmiddag väntar målning för mig så förhoppningsvis kan vi börja återställa möblemanget redan på eftermiddagen. Trevlig helg allihop!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0