2 månader till jul

Det är det idag. I år längtar jag riktigt mycket att få pynta och göra julfint, dricka (saft)glögg och mysa. Tänk om det kunde bli en vit jul t.o.m.

Men innan julen är här får vi ta vara på hösten och jag har ett behov att få bocka av saker från to-do-listan som stått med alldeles för länge. Trots att jag sitter på jobbet och tänker att "idag ska jag göra xxxx" så har det inte blivit så mycket gjort de senaste veckorna. Idag fick jag iaf tummen ur och klädde om två stolssitsar från matsalsstolar som ska kläs om.

Två sitsar klara.

Skickade även Henrik till Mio idag för att köpa ett helt gäng med bordstabletter till gula huset, som jag tycker passar fint med både blå duk nu i höst (eller resten av året) och med rött till julen. Dukningsresultatet får jag visa så småningom.

Rund bordstablett från Mio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0