Mammaklänning

Igår kom äntligen Henrik hem från Shanghai där han besökt Marie tillsammans med Erik och Ulrika. De har haft en fantastisk resa och vi är båda tacksamma att vi fått möjligheten att se Shanghai med Marie som fantastisk guide och gästvänlig vän.
 
På fredag väntar begravning för morfar och jag skickade idag Henrik till Lindex för att köpa en klänning för mig som jag spanade in förra veckan. Den bara fanns i stora storlekar här i Stenungsund och på Torp har de tydligen inte MOM-kollektionen, så jag fick invänta hans hemskomst för shopping. Blev lite orolig att den skulle ta slut eftersom Lindex just idag visade den på sitt Instagram, men det gick bra.
Jag med kulan. Tycker klänningen var fin och passar både till begravningen och kommande festligheter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0