Lite shopping igen

I torsdags var min kollega på Ullared och hon fick ett par uppdrag när hon var där. Det blev en stekpanna (Jamie Olivers från Tefal) som ska vara på Smögen. Jag köpte en sån förra hösten och vi har varit väldigt nöjda med den. Det blev även ett nytt mobilskal eftersom mitt från Michael Kors varit trasigt ett tag. Det var ingen jättebra kvalitet på det direkt. Nu blev det detta från Ideal.
 
Numera har jag Marrakechmönstrat mobilskal.
 
Det blev även ett par söta små ljuslyktor.
 
Jag har hämtat ut ett paket från H&M idag. Det kom tyvärr i fredags, vilket ju innebar att Oscar inte hann få någon väst eller kavaj till begravningen, men så är det ibland.
Adam har ju sedan tidigare Oscars gamla kostymbyxor samt väst. Förra veckan fick jag tag på kostymbyxor till Oscar på H&M här i Stenungsund. Då visade det sig att det var samma tyg som i de gamla kläderna som Adam nu har. Perfekt tänkte jag och beställde en väst och kavaj till Oscar och en kavaj till Adam. Dessvärre har de nu bytt tyg på "småpojks"-storlekarna så Adams kavaj och Oscars väst hade en helt annan blå färg. De får därför åka tillbaka. Trist!
 
Vår stiliga lilla pojke får klara sig utan kavaj.
Vår stiliga stora pojke får nöja sig med kavajen som, liksom hans kostymbyxor, kommer från "storpojksavdelningen".
Oscar fick sig ett par nya känger också. Han ville ha nya sedan hans gamla blivit för små och därmed ärvda av lillebror.
 
Köpte även en sängkappa till Adams rum som jag ska lägga på imorgon. Imorgon ska jag även hämta mina nya brillor. Det blir spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0