Mors dag

Idag är det min och alla andra mammors dag. Henrik stack upp till Sotenäs tidigt i morse för att spela golf och killarna och jag sov ut. När Oscar vaknade och kom ut till mig i köket kom han på vilken dag det var, bad mig vänta och jag hörde hur han väckte Adam. Strax efter kommer gullungarna ut i köket med ett paket och bamsekramar till mig. Så gulligt så mammahjärtat nästan brast av lycka. Lycka att få vara mamma till Oscar och Adam, de finaste på jorden. 
Extra roligt att se Oscar som stolt hämtar paket och lillebror utan pappas hjälp. 

I paketet låg pyjamasshorts och linne. 
Min fina sommarpyjamas från Hunkemöller.  

Efter frukost åkte även barnen och jag till Smögen. Vi körde i två bilar pga att vi skulle få upp sideboardet och det är nu på plats. 
Längs ena väggen i matsalen har det nu fått sin plats. Ni får fantisera randiga tapeter i blått och vitt bakom. :-)

Huvudsyftet med Smögenbesöket var dock att hälsa på Henriks mor och min mor, som var och besökte min farmor. 

Vi började med lunch hos Ulla och Dick. Sedan åkte vi till Kvarnbergshemmet till farmor. Killarna åkte nästan direkt till golfträningen men jag stannade en stund. 

Sist men inte minst så fyller kusin Svante 2 år idag. Hipp hipp Hurra för dig idag!!!

Mina två älsklingar, mina vackra söner, mina allt! Tack för att jag får vara er mamma! 

Grattis ALLA mammor på Mors Dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0