Ankarshopping

Tänkte egentligen lägga upp lite bilder från helgen men vet inte var jag ställt datorn så istället får det bli lite bilder på dagens nätshopping. 

Jag har ju en förkärlek för ankare så när jag hittade dessa badbyxor på H&M kunde jag inte motstå. 
Söta badshorts till killarna. 

Henrik har nästan likadana i marinblått så de kommer matcha fint. 

Blev även ett par sommarskor i matchande färg. 
De lär väl inte vara ljusblå (eller hela) så länge men vi får se. Första promenaden kanske de är fina iaf. 

Imorgon väntar Vårruset i Göteborg. Det ska bli kul! 

Kommentarer
Postat av: Katie

Jättefint =) gott med sommar snart =D

2016-05-14 @ 10:38:38
URL: http://novembermedn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0