Lampkamp

Det går sådär för oss med kökslampor till Smögen. Efter att de lampor som vi hittat på Ilve i Skåne var slut på obestämd tid, så valde vi att köpa en liknande. 
Det blev denna. 

Tyvärr fanns den bara i en storlek så jag försökte hitta något som matchade och som ska hänga över diskbänken. 
Hittade denna och kände mig väldigt nöjd då den ger mer ljus åt hela rummet men samtidigt lik den vi har både i själva plåten och upphängningen. 
Bild från leverantörens hemsida. 

Beställde den i början av december. Fick besked på 10 dagars leveranstid. I tisdags hade den fortfarande ej dykt upp så jag mailar och frågar. "Tyvärr är den slut". Så! Himla! Typiskt! 
Inte nog med irritationen över att den inte fanns och att de inte hörde av sig, jag hade ju beställt direkt av företaget som gör dem så chansen att få tag på nu känns minimal. Nåväl, det är väl snyggt med en elsladd som hänger i taket också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0