Hyr gula huset

Ikväll har Henrik lagt upp en annons på Stugnet för uthyrningen av gula huset på Smögen. 
Skärmdump från Stugnet.se

Nu är det bara att vänta och se om vi får några badgäster i huset i sommar. 

Ikväll har jag äntligen gjort färdigt en segeldukstavla som beställdes för ett halvår sedan, minst! Bedrövligt men tid, ork och lite klantighet ställde till det. Jag målade själva segelduken, insåg att jag fattades en öljett. Åkte till Göken och köpte det. Sedan gick några veckor där all ledig tid lades på gula huset och när vi sedan inte var där, hade jag givetvis glömt borrmaskinen där så jag inte kunde fästa ögleskruvarna. Sen kom julen osv osv. Pinsamt men sant. 
Hoppas lilla Elsa blir nöjd trots den långa väntan. 

Nu ska jag försöka hålla ångan uppe och bli klar med ytterligare två som väntar på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0