Nytt i badrumsskåpet

Nu kommer ett ovanligt inlägg från mig. Det handlar om smink och krämer. Jag har nämligen testat ny ansiktskräm och köpt lite nytt smink och båda blev spontaninköp. 

Sedan ett par år har jag köpt Cosmopharma ansiktskräm (dag och natt). Köpt det via en tjej här i området som säljer och tycker de funkat bra. Men, när jag var på Apoteket häromdagen fick jag se Blondinbellas serie LCC som jag varit lite sugen på att testa. 
Ansiktskrämen från LCC. 

Isabella skriver ju själv att hon har acneproblem och eftersom jag får mina hormonutslag (kliande plitor), som började när jag väntade Oscar och inte slutat sedan dess, tänkte jag att Isabella antagligen utvecklat en mild, lugnande kräm. Efter en dryg veckas test är jag jättenöjd! Svag god doft som försvinner och skön konsistens. Sen får vi se om mina utslag påverkas. 
Testade även handkrämen på Apoteket men den luktade alldeles för starkt för mig. 

Sen har jag shoppat lite smink också. Jag sminkar mig ju ytterst sällan men i fredags var det ju middag i stan så då fick jag ju piffa till mig. Tyvärr har jag förlagt min puderfoundation så det fick bli ett snabbt besök på Åhlens när jag kom fram. 
Ny foundation och ny rouge, båda från Bare Minerals. 

Så nu är jag kittad för en ny 5-årsperiod eller något. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0