Veckorna går

Det har inte hänt så mycket spännande denna vecka men dagarna rullar på ganska snabbt tycker jag. Imorgon går vi in i v 32 och tankarna på att Filur ska ut snart har börjat smyga sig på.
Jag mår fortsatt bra bortsett från att det ibland låser sig i ryggen så högerbenet inte svarar (läs: gör svinont), men det händer mest när jag reser mig upp efter att ha suttit en längre tid och brukar släppa efter en liten stund. I övrigt är det vara tillfälliga känslor av att "jag inte får plats".
Idag kunde brorsorna känna hur Filur hickade i magen :-)


Kommentarer
Postat av: Katie

Spännande med en liten! Min syster är i vecka 38 =) det är så spännande!

Svar: Vad roligt! Grattis till dig blivande moster :-)
Maria Roderhult

2017-01-03 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0