Julgran 2016

Igår åkte barnen och jag och köpte julgran. Eftersom vi har ett matsalsbord där granen brukar stå, har vi fått byta plats på den, vilket innebär att vi inte kan ha en sån stor gran som vi brukar ha. Men vi hittade en som var ganska fin som vi blev nöjda med.
 
 
Oscar klädde av granen igår.
Vår nakna lilla gran
 
Idag har Oscar, Adam och jag klätt granen och som alltid är den så mycket finare i verkligheten än vad jag kan fånga på bild.
Jag hittade ett stativ i skåpet som jag nästan glömt bort så jag passade på att ta några bilder med lite varierande inställningar.
Fråga mig inte vad bara, för det har jag ingen aning om, mer än att de nedersta bilderna har längre slutartider.
 
Granen står så grön och grann i stugan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0