Adam och jag

Igår åkte mina två största älsklingar iväg för att tidigt idag jaga rådjur. Därmed blev Adam och jag ensamma hemma. Idag har vi haft en heldag tillsammans och haft en riktigt mysig dag. Vi har exempelvis varit på Pippi Långstrump på Lisebergsteatern med Anna och Alice. Vi kom in på teatern bara någon minut innan teatern började eftersom vi hamnade i bilkö vid Kareby innan Kungälv, där en bil fattat eld (en 2 år gammal BMW, vilket är lite märkligt). Vi satt i kön ca 45 minuter skulle jag tro. Teatern var iaf jättebra och barnen var nöjda.
 
Nästan hela ensemblen i finalnumret.
 
Adam och jag passade på att ta en tur inne på Liseberg när vi ändå var där och han hann träffa en kanin och åka Farfars bilar.
 
 
Vi stannade till på Bäckebol på vägen hem där vi mötte upp mor och far som kom från Landvetter/Spanien. De följde med oss hem en kort sväng innan de fortsatte hemåt Grundsund. Adam och jag hade sedan middag på tu man hand; tacos.
 
Mitt fina och tokiga middagssällskap.
 
Vi har under dagen fått lite rapporter från skogen. Får nog göra ett eget inlägg om Oscars första jakt imorgon. Kanske ska skriva jaktförsök, för det blev inget rådjur idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0