Skura staket

Igår kväll åkte Oscar, Adam och jag till Smögen. Jag deltog i årsstämma för BSB försäkringar och killarna hade fredagsmys med farmor och farfar. 

Idag har vi hängt en del nere vid gula huset. Jag har skurat staket. 
Som synes är det en del påväxt på staketet. Jag hade god hjälp till en början. Sen hittade de sina sommarkompisar. 
Tack och lov släpper skiten hyffsat bra. 

Jag hann aldrig ta någon efterbild men jag är långt ifrån klar. Har nog hälften kvar. 

Sen har jag tagit lite bilder i huset. Vi använder hashtaggen #gulahusetpåsmögen i vår annonsering på Blocket bl.a., därav lite bilder på Instagram. 
Köket med nya bordstabletterna. 
Sovrummet bredvid köket. 

Det återstår lite piff i detta rummet. Måste få till bäddningen och kuddarna, vilka just nu är lite planlöst ditlagda. Överkastet matchar inte riktigt så det blir nog nytt så småningom. Tavlor ska upp på väggarna. 

Ett rum som börjar kännas klart är badrummet. 
Badrummet har fått en ny kandelaber idag. Saknar ljus dock...
Adam ville vara med på bilderna :-)
Poosa kan han också! 

Imorgon blir det nog lite fler bilder hoppas jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0