Sko-bananas

Igår när vi var i Göteborg sprang jag in i ett par skoaffärer för att leta efter ett par neutrala, typ hudfärgade, pumps. Hittade inte exakt vad jag sökte så började dra mig mot Hard Rock Cafe där jag skulle möta grabbarna. Gick då förbi Yoko Yap där det stod 30% på en skylt. Steg in och hittade ett par hudfägade pumps med lagom hög klack och på rea. Vad är oddsen?
Beige mockapumps från Yoko Yap.
 
Spanade givetvis runt lite till och det slutade med ytterligare tre par skor i shoppingkassen.
 
Hudfärgade boots från Michael Kors. Fanns även i svart skinn som var ursnygga. Valde till slut dessa pga att det är just vår.
 
Marinblå ballerina fr Michael Kors, samma som mamma redan har.
 
Blev även ett par glittriga Marenas.
 
Det blev en dyr historia men jag är väldigt nöjd med alla fyra paren. Hade kunnat köpa fler par...
 
Adam ville testa kameran när jag tog kort på skorna och det gick ju fint. Han fotade sin söta kompis Fluffy.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0