Fynd och armband

Idag har jag fått mitt nya födelsedagsarmband! Det första var ju fel storlek och fick åka tillbaka till Paris. 
Detta passade mycket bättre! H som i Henrik :-)

Efter tips från min vän och granne Sofia blev det en tur till Lindex idag. De hade sänkt rean och igår fanns bl.a en tröja som jag tittat på.

Denna sweatshirt har jag även i marinblått och gillar skarpt. En lite piffigare myströja helt enkelt. 

Blev även denna marinblå tröja. Den har en ponchokänsla trots att det är en vanlig tröja. Den har väldigt lös passform men tightare i ärmarna. 

Köpte även en variant på jumpsuit (shorts+topp) för stranden eller slappa dagar i trädgården. Får lägga upp bild imorgon från kameran. 
Tog några busiga bilder på Adam sista dagen som treåring. Vart tar tiden vägen???

Nu laddning inför firandet av vår 4-åring! 
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0