Allt lugnt

Har inte då mycket att blogga om just nu. Kollade albumet här i mobilen och inte tagit en enda ny bild mer än en skärmdump av dagens joggingtur. 

Idag blev det ca 6,5 km och i förrgår strax över 8 km. Känner mig grymt nöjd att jag ens tagit mig ut. Intalat mig själv att jag måste passa på innan pollensäsongen slår till med full kraft. 

Jag har kommit fram till att 6 min/km är "mitt" tempo så det är en liten morot att försöka komma under det. Idag gick det vägen. 
Dagens statistik från Runkeeper. 

I förrgår låg jag på 6,04 men var nöjd ändå. 

Nåja, nu är århundradets tråkigaste inlägg nästan klart. 

Kom på att vi varit på drop-in-fika på dagis idag. Adam hade avslutning på Temat Pippi Långstrump och har därför varit utklädd till Kling (eller klang) hela dagen. Båda avdelningarna bjöd på våfflor. På Oscars avdelning lyckades fröknarna dra brandlarmet, vilket gav dem lite spänning i tillvaron. Fröken stod ute och stekte efter det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0