Vinterskor till Oscar

Jag har beställt nya vinterskor till Oscar. Hittade en rabattkod på 25% hos Ellos på barnrumsinspo.se som gällde skor, även märkesskor. Koden är 325410 om någon vill ha den. 

Jag beställde ett par klassiska Kavat, sådana som han haft vintrarna 2011, 2012, 2013. De två senaste åren har han  haft Viking och ett annat märke som jag glömt vad det heter. Trodde inte dessa Kavat fanns i så stora storlekar men det gjorde de visst. De har varit toppenbra förut, hoppas det gäller fortfarande. 

Kavat Yxhult. 

Blev även ett par fodrade stövlar från Ellos eget märke. Vad jag kunde utläsa är de lätta som Crocs ungefär. Vi testar! 

Fodrad stövel från Ellos. 

Bilderna från Ellos hemsida. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0