Tiger, tak och funderingar

I lördags när vi kom till gula huset (vi sov hos svärföräldrarna i helgen) låg en urgullig liten pisse i trädgården. Sedan hängde han där hela dagen.

Busiga pissekatten Tiger. 

Fram på eftermiddagen läste jag i halsbandet att han hette Tiger och skickade ett sms till ägaren att han var hos oss. Tiger var verkligen fin, snäll, supermjuk och sällskaplig. Ett mysigt besök helt enkelt. 

I söndags målade Henrik taket en tredje gång medan jag var med Tellus som var så sjuk. Vi kommer behöva måla taket ytterligare en gång, vilket jag ska försöka få till i helgen. 

Taket efter tre strykningar. 

När vi inte kan jobba i huset går tankarna varma på hur vi ska gå vidare i köket och då främst med bänkskiva/diskbänk. Tankarna är ett "virrvarr" kan jag väl säga :-)

Köket idag. Vad hände? Jag skulle ju bara tapetsera lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0