Favorit i repris

Min allra första bil var en titaniumgrå Volvo S40 som fick heta Woodie (WOD948). Vi sålde den när Henrik fick möjlighet till tjänstebil på jobbet. 

Idag har vi återigen köpt en titaniumgrå Volvo S40. Årgången är något år äldre än Woodie men denna har automat och skinnklädsel, vilket inte Woodie hade. 

Vi har kollat en del på Blocket efter någon liten lagom bil till mig att rulla två mil om dagen i och efter att ha spanat in halvnya Mini Coopers, A3:or, V40, V60 osv bestämde jag mig igår för att det är väldigt onödiga pengar och sänkte ribban med nästan 100000 kr. Ville gärna haft en V50 men nu hittade jag denna S40 så killarna och jag tog bussen till Tagene, provkörde och granskade. Den var jättefin! Imorgon ska Henrik hämta den. 

Nya Woodie: Uslingen :-)

Kanske inte riktigt jämställd med vita mercan men detta känns bra. Kommer bli perfekt toppen (om jag kommer ihåg att tanka bensin...)

Två ovana och spända bussåkare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0