Bänkskiva

Noterade imorse att mitt inlägg aldrig publicerats igår så jag får försöka återskapa idag. 

Vi har äntligen beställt bänkskivan till gula huset så nu är det vara att hålla tummarna att allt blir bra. 

Det blir en laminatskiva med Virrvarrmönstret. Skivan kommer ha en rak kant framtill. Vi har beställt en underlimmad diskbänk från Franke med en fyrkantig ho och en liten avrinningsyta på sidan. 

Uppe till vänster ser man en snutt av en Virrvarrskiva med rak kant. 
Nere är en bild på den diskho som vi valt, fast spegelvänd, så hon är till höger.
Uppe till höger en inspirationsbild för kaklet som vi kommer ha. 
(Bilderna är skärmdumpade från Google)

Sen vill jag säga TUSEN TACK igen till min kära svärmor som var nere i huset och städade slipdamm i måndags. Så himla snällt!!! Tack Ulla!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0