Tisdag

Eftersom jag noterat att förrförra inlägget aldrig publicerats och gårdagens inlägg kom ut först idag så får jag nog döpa inläggen med veckodagar. Jag har inte med min dagbok hit så jag får använda bloggen som memo senare. 

Oscar, mormor och sköldpaddan. 

Det har varit härligt väder idag. Strålande sol och inte mycket vind så det har blivit mycket lek i poolen för barnen. 

Upptäckt Slush, eller vad det heter (?)

Idag gick mamma till baren och hämtade sån där isdricka till barnen. Eftersom jag inte vet namnet säger vi Slush. Det var så gott!!! Perfekt en varm dag i solen. Drack två nästan på raken och blev helg mätt men väldigt svalkande och gott (och sött förstås). 
Det där med LCHF är inte aktuellt här nere kan jag säga. Med fria glassar och dessertbord både vid lunch och middag är det bara att glömma. Dock har jag än då länge hållit frukost hyffsat kolhydratsnål liksom själva maten vid lunch och middag. Det är ju trots allt buffé så då är det inte så svårt att välja. 

Här finns en liten löprunda runt hotellet och igår före frukost tog jag ett varv (1,6 km). Idag innan middag blev det två varv. Det är ju inte så himla långt men varvet är ganska kuperat och avslutas med en mördarbacke som tar kål på mig. Puh!  

Solen tar lite iaf. 

Säger godnatt med en selfie på mitt röda bröst. Börjat få små ränder nu :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0