Kavaj till slut.

I mars såg jag en kavaj på Lindex som jag gillade skarpt. Jag provade, fotade och tänkte att jag inväntar en rabattkupong. Det var ett misstag för hux flux var alla slut och jag gjorde inget större försök att jaga fatt någon. 

Så här såg den ut. 

Sedan dess har jag tänkt på kavajen och ångrat mig massor. Efter tips om att  ringa Lindex kundservice (Tack Anna Läbom!!!) så har jag mot alla odds fått tag på en marinblå. Den fanns i Falköping och för 50kr skickar Lindex mellan sina butiker. Tummen upp på det. Igår hämtade jag ut den. 

Känns riktigt bra med den blå ändå. Visst var den fin? 

Igår (ursnabb leverans) kom skor och finskjortor som jag beställde i fredags från Next i England. Nu är killarnas kläder klara inför lördagens bröllop 

Oscar sa till mig i fredags att "sånna här vill jag ha" efter att ha hämtat Henriks bruna finskor i skoskåpet. 

Det kryllar inte av finskor till pojkar i butikerna, speciellt inte bruna men på Next lyckades jag hitta till jättebra pris och helt i läder. Med fri och supersnabb leverans dessutom. Tummen upp där också. 

Hur gulligt? 

Nu återstår bara att bestämma min egen outfit :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0