Holly & Whyte

Igår eftermiddag kom det där klassiska Sms:et från Lindex med 30% på valfritt damplagg så när jag ändå skulle stanna på Torp på vägen till Grundsund, smet jag in och kollade lite. Hittade lite olika fina plagg och sprang till provrummet 4 ggr. Sista gången provade jag en klänning som jag knappt noterat innan, än mindre på hemsidan. 

Klänning från Holly & Whyte. 

Men när jag provade så var den bara så fin. Tror kanske det blir midsommarklänningen. Vi får se. 

Matchar inte riktigt med barnens traktorer och sparkcyklar men tack vare den breda marinblå randen så kommer min nya marinblå pumps passa fint till tror jag. 

Köpte även en enklare rosa topp. Har samma modell sedan tidigare och gillar den skarpt. 

Min färg :-)

Bilderna lånade från Lindex.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0