Mera Ullaredshopping

Utöver killarna snygga sommarjackor blev det lite annat smått och gott.
 
Killarna fick varsitt par jättefräcka shorts och matchande T-shirt.
De fick varsin uppsättning av träningskläder som användes direkt.
Oscar fick en rosa skjorta, klarblå färg på "bästa" byxorna som jag köpt ett antal av tidigare. Båda killarna fick den randiga pikén och Oscar ett par röda badshorts.
Vet inte varför jag fotade detta men lite förbrukningsvaror som jag älskar att ha "på lager".
Ännu mer kläder till Oscar: en träningsoverall, shorts och strumpor. Adam fick också fotbollsstrumpor dock.
Till mig blev det träningsbyxor, Sport-BH:ar, trosor, snygga Topeco-sockar, söta pyjamasshorts och marinblå byxor. Har redan likadana rosa  sådana byxor som jag gillar.
 
Träningsbyxorna och rosa sport-BH invigdes idag när jag tog mig 5,5 km på 30 min på löpbandet. Känns så roligt att det faktiskt går lite framåt med löpningen. För inte så länge sedan höll jag 6 min/km-tempo och var supernöjd om det blev 5.59 någon enstaka gång. Nu tar jag mig 500 meter längre på samma tid och det känns jättekul. Dock håller jag sällan på längre än 30 minuter så det får väl bli nästa steg, att utöka tiden. Men jag är glad för det lilla och tar ett steg i taget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0