Mors Dag

Igår var det Mors dag vilket innebar att helgens allt firande fortsatte även då. I fredags firade vi lilla kusinen Svante som fyllde 1 år, i lördags fick vi äran att vara med på hans Dop och Katarina och Philips bröllop. Jag lade ut lite bilder på Facebook igår men får försöka hinna lägga dem här imorgon. 
Helgens huvudpersoner!

Igår blev det en ganska lugn dag på Smögen. Det var tårta med Henriks familj och sedan en promenad ner till gula huset och hämta bilen. 

Killarna fastnade vid matchen Smögen-Morlanda och det var inte lätt att förklara att vi hejade på gulsvarta denna gången. Annars är det ju v blåvitt för hela slanten. 

Garderobsbus i gula huset. 

Av killarna fick jag en jättefin sommarklänning som de valt själva. Givetvis i blått och vitt och precis mammas smak :-)

Dålig kvällsbild men den är marinblå och vit fr Tommy Hilfiger. 

Men kortet var allt det finaste ändå! 

Jag fick även tillfälle att fira min egen älskade mamma eftersom vi fikade hos farmor på eftermiddagen. Då kom mor och far dit, liksom farbror Bernt och faster Mona.   

Mamma och jag på hennes 60-årsdag på Rhodos. 

Jag är verkligen lyckligt lottad som har min mamma, min svärmor och min   farmor. Att dessutom få vara mamma till de finaste små killarna i världen är jag oändligt tacksam för.  Jag älskar Er alla!

Våra två älsklingar klara för bröllop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0