Reashopping

I torsdags kom ett SMS om halva reapriset på Kappahl så mina arbetskamrater och jag drog till torget på lunchen och jag shoppade en rejäl hög med barnkläder. 

En marinblå skaljacka från Kaxs för 140kr får vänta tills nästa vår. 

Koftor från Hampton Republic med ordinarie pris 249kr kostade nu... 37,50kr(!)

Mjukisbyxor med ett litet Dustymärke, 50kr/st. Blå HR-tröjor 50kr/st, långärmade randiga tröjor 25kr/st och en Planes-T-shirt för 37,50kr. 

Gillar visserligen inte kläder med djur högt och lågt (som ett dyrare märke fått dille på) men när jag hittar tröjor med världens finaste djur, pudlar, för ynka 25kr, då kan jag bara inte låta bli. 

I söndags var Oscar med in på Kappahl i Tanums köpcentrum och han hittade denna dinopyjamas för 45kr. Inte mammas smak kanske men Ok, Kappahls pyjamasar är riktigt bra, så det var nog ett fynd. 

Visst har jag fyndat bra förskolekläder inför hösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0