Tandblekning och mera rosa

Idag har jag testat något jag aldrig gjort förut. Jag har blekt tänderna. Fick en tandblekning i julklapp, inköpt via Lets Deal, och idag har jag alltså varit på Elite Smile i Göteborg och testat detta. Det var väl inte alltför skön behandling eftersom man fick ha en "ställning" i munnen i nästan 1,5 timmar, som gjorde att tänderna låg fria under behandlingen. Det gjorde tack o lov inte ont och jag har heller inte ont nu efteråt. Resultatet är väl dock inte så vitt som jag hoppats. De är ju dessutom smarta och färgkontrollerar "före" när man ligger i stolen utan egen möjlighet att jämföra och sedan meddelar "efter" resultatet utan heller möjlighet att jämföra. Tre nyanser ljusare ska jag tydligen ha men jag är tveksam. Får se i dagsljus imorgon hur det känns.
 
På väg tillbaka till bilen slank jag in på Intersport för att kolla på de skidbyxor som jag sprang på häromdagen ute på 421 och blev lite förälskad i. Och hoppsan, nu var det 30% på dem. Vilken tur för mig! Ni kan ju gissa vilken färg de hade (som allt annat jag köpt det sista).
 
Cerise skidbyxor från 8848 Altitude fick följa med hem idag och de matchade toppenbra till min Haglöfsjacka som jag köpte förra året. Hade planerat att köpa de matchande byxorna från Haglöfs i år men de gör inte den färgen längre. Men detta blev ju kalas!
 
 
Från Intersport på Avenyn kan man lätt smita över till H&M så jag tog en tur där också. De hade faktiskt en hel del fint som jag kan tänka mig. Idag blev det ett verkligt spontaninköp när jag hittade denna (rosa) jacka för en billig peng på rean.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0