Hektisk helg och ny blus

Helgen som gått har varit fullspäckad med kalas men även lite tråkigheter. Igår väcktes jag nämligen kl 6.45 när de ringde från hemmet där morfar bor att han var väldigt dålig så han fick åka ambulans till Näl. Jag var inne på Näl ca kl 08.15 och satt hos honom i tre timmar. Då var läget lugnt och stabilt och han sov mest så jag åkte hem och kom precis fram till Stora Höga kl 12 när pizzerian öppnade. Köpte ett gäng pizzor och åkte hem till Oscars barnkalas. Hann även ge mamma och pappa en kram utanför pizzerian eftersom de precis samtidigt kommit hem från Mexiko och haft bilen parkerad hos oss.
 
Hann såklart inte planera allt riktigt som jag tänkt inför kalaset men egentligen tror jag inte barnen bryr sig om glassen ser ut som en tårta eller skopas direkt ifrån byttan. De verkade nöjda och Oscar var väldigt nöjd med kalaset och glad för alla fina presenter. Tack!
 
På eftermiddagen var det dags för Oscar att börja simskolan igen och på något sätt lyckades jag klämma in en halvtimmes lur mellan kalas och simskola. Det var skönt!
 
Även lördagen var hektisk men det får jag berätta mer om senare.
 
Tänkte visa den Odd Molly blus som jag REA-shoppade på 58 grader Nord i torsdags.
 
Ljusrosa Remix blouse från Odd Molly fick följa med hem i torsdags. Blev dock ett byte i fredags eftersom det exemplar jag fick tag på visade sig felmärkt från fabrik. Men lyckligtvis hade de en kvar i min (rätta) storlek.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0