Tiger och Leopard

Oscars kompis har sedan flera år supersöta tigeröron som sitter fast på skidhjälmen. Dessa är köpta i alperna någonstans så Henrik letade nu när han var i Chamonix förrförra veckan, dock utan resultat. Däremot våra grannar, som besökt Branäs, lyckades hitta och nu är båda killarnas hjälmar piffade med öron och svans. Oscar ville ha leoparden för "de är snabbast mamma".
 
Adam "Tigern"
 Oscar "leoparden"
 
Tusen Tack bästa grannar för hjälpen med öroninköp. Och Tusen Tack för de fantastiskt fina och perfekt matchande ljusstakarna jag fick.
 
De fina ljusstakarna matchar på pricken vår Kartell-lampa som är accentsfärgsbestämmare i vardagsrummet. Sånt älskar jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria O

Vad fina! Skulle nästan kunna tänka mig att börja åka utför om jag fick sådana.

2015-02-20 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0