Krabbfiske

Efter jobbet idag har jag fått sålt ett par benskydd i Stenungsund, Henrik sålde en hel kasse med urvuxna kläder i Kode och jag köpte ett par nya fotbollsskor till Oscar av en kvinna i Myggenäs. Facebookloppis är inte så dumt. Visserligen har jag tidigare haft massa folk som ångrat sig, inte dykt upp osv men det känns så bra när det funkar och alla dessa affärer gick jättesmidigt. Grymt bra! 

Under kvällen var det krabbfiske nere på bryggan för hela slanten. 
Krabbrace! Hur många som helst. Själv bidrog jag med tio stycken. 
Denna gamla rackaren fick jag upp. Svårt att se men den var riktigt stor och har en ny högerklo på väg att växa ut. 
De kämpar för att nå vattnet igen. 
Adam i kvällssolen. 
Storfiskaren Oscar på väg hemåt. 

Imorgon är det fredag igen och jag ska besöka Stenungsbaden och lyssna på Carola. Det blir kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0