Adam cyklar

Efter att ha helvägrat sin vanliga cykel före semestern, eftersom den är för långsam jäntemot springcykeln, var han idag sugen på att testa igen (cykeln har inte varit med på Smögen). Och precis som för storebror kunde han med en gång. När Oscar lärde sig cykla var jag helt i chock över hur lätt det gick. Idag var jag mer förberedd, men ack så imponerad. 

Adam cyklade ett varv runt kvarteret där jag tog tag i hjälppinnen när han skulle starta men på andra varvet när jag pratade med en granne så stack han iväg själv. Så det var bara att cykla hem och montera av pinnen. Sen cyklade han glatt ett antal varv till och såg ut som om han aldrig gjort annat. 

Pga fullt telefonminne har jag ingen bild på prinsen men det får jag lösa till imorgon. Henrik fick en liten filmsnutt iaf. 

En som lär sig cykla och en som lär sig simma inom en vecka, det är lite häftigt ändå. 

Nu är det dags att ställa klockan (tyvärr). Imorgon börjar verkligheten igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0