Ännu mer shopping

Idag har min nya mobil fått nya kläder. Det blev ett grisrosa skal från Michael Kors. 

Mitt nya fina skal till telefonen. 

Jag har även hämtat ut ett paket från Sportamore.se som tydligen firar 5 år med div erbjudande. I helgen var det 25 på badkläder mm så det blev en bikini, UV-kläder och stövlar. 

UV-kläder till Oscar från Lindberg och en marinblå bikini till mig från Röhnisch. Lyckligtvis passade den bra. 
Tänkte prova på Crocs stövlar till Oscar. De har ju fått bäst i test och verkar bra med sidohandtag, sin lätta vikt och möjligheten att tvätta dem inuti. Vi får se om ett tag hur nöjda vi är. 

Bilder lånade från Sportamore.se och Rönisch hemsida. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0