Åka spårvagn

I söndags hade Oscar och jag en dag tillsammans. Jag gick med honom på kalas hos en kompis och därefter tog vi en snabb tur till stan för att kolla på skor. Vi parkerade på Backaplan och därifrån tog vi spårvagnen till Nordstan. 
Det var länge sedan Oscar fick åka spårvagn nu så det var dagens höjdpunkt. 

Fortsatte leta skor inför bröllopet om två veckor men det fanns nästan inga festskor alls i butikerna nu. Hittade dessa som jag funderar på

Den var inte så dum då jag är ute efter en sko i silver eller cerise. Klänningen är ankellång så skon kommer synas. 

När vi kom tillbaka till Backaplan hade butikerna stängt så jag blev skolottlös just då. Däremot fick vi köpt en sänglampa till Oscar likt den fick till sitt skrivbord. Sen åkte vi till simskolan i Kungälv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0