Rockstjärna och nallekramare

Igår tog Henrik och jag varsin liten shoppingtur med varsin kille. Oscar hängde med pappa till Göteborg för att köpa skidor och Adam följde med mig till Torp där vi mötte mamma och pappa. 

Adam fick ha på sig nya jeansen från The flagship company och nya bootsen från H&M. 
Älskar minen när han speglade sig innan avfärd. 
Tyvärr suddig bild men han ser ut som en liten rockstjärna. 
Eller som en snäll liten pojke, vilket stämmer bättre. 

På Torp var det lite festligheter pga bytet av Torp-loggan. Man kunde vinna tillbaka värdet av sina inköp om man fotograferades med nya loggan. Passande nog hade Adam fått en ballong en stund tidigare. 

Adam och jag med våra shoppingkassar. 

I Kappahlpåsen ligger en korallrosa lättviktsdunjacka. Jag har ju tyvärr fått reklamera min ljusrosa dunjacka som jag köpte förra året så nu slog jag till på denna istället till en bråkdel av priset av den förra. 



Bild: skärmdump fr Kappahl.se

På Torp gick det runt en nalle som Adam skulle hälsa på (ett antal ggr).
Första gången satt han i vagnen. 
Lite småskeptisk vid fotograferingen men väldigt spännande. Det blev senare både vinkar och kramar. 
Å så en kram till Nallen utanför Olles leksaker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0