Nya skor

Igår och idag har tre av oss fyra i familjen köpt nya skor. Den fjärde, alltså Henrik, fick stå för själva inköpet av mina.  
Igår köpte han ju ett par stövlar som fick åka tillbaka. 
Idag köptes istället dessa stövletter:

Bara hunnit testa dem lite snabbt så jag får känna efter lite mer i helgen. 

Jag bestämde mig ju för ett tag sedan att ett av stegen mot ett piffigare liv är klack på skorna så därför valdes dessa framför ett par platta boots som jag också gillar. Får se vilka de slutar med till slut. 

De andra två som fått nya skor är givetvis Oscar och Adam. Nya snygga bruna boots för lite mer uppklädda tillfällen än lek och bus. 

Ursöta boots från H&M till jättebra pris. Mjukt ludd på insidan och förvånansvärt lätta att ta på. 


Snygga killarna i snygga nya skorna. 
Oscar hade lyckats övertala pappa att ha dem till dagis idag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0