Hjälm (rea-shopping)

Jag skulle inte klassa mig själv som någon storshoppare direkt men däremot som en stor prisjägare. Snål? Kanske. Men det har nästan blivit en sport att hitta bästa priset, leta och fundera. Värt det? Kanske inte, men är ändå nöjd när jag hittar något bra. Tror jag får skapa en ny kategori "rea-shopping" eller något :-)

Senaste jakten var på en cykelhjälm till Oscar. Visste att grannarna gett 399 kr för en sådan hjälm så när jag besökte sportaffären och den kostade 449 så blev det givetvis ingen affär. Googlade lite hit, googlade lite dit och vips hittade jag samma hjälm för 200 kr+59 kr i frakt.
Idag kom den. 

Har man ny hjälm så har man.  
Bell Fraction beställd från Maxpuls.se. Hade bara Oscars storlek kvar. Tur för mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0