Ullared!!!

I lördags var det äntligen dags för ett besök på Gekås i Ullared. Min granne och jag startade resan kl 05.35 ungefär och ankom Ullared 07.07. Sen var det full shopping fram till kl 17 ungefär. 


Vi började på leksaksavdelningen, vilken är den avd som brukar bli mest trängsel på. Vi var väldigt nöjda med den strategin och vagnen blev knökfull direkt. På bilden ovan har vi även hunnit förbi hushållselen. 

Vid restaurangen står pappdockorna av Morgan och Ola-Conny och dags för den obligatoriska fotograferingen

Vagnen är maxad och vi ska börja dra oss mot kassorna. 
Som det var lite kö vid...

Med full bil bar det av hemåt. Här kommer bilder på några av de saker jag köpte. Inga bilder på leksaker dock, för jag fick ägna kvällen åt att gömma dem innan jag stupade i säng strax före 21. 


Träningskläder och strumpor till mig. 
Schampoo, ljus och andra förbrukningsgrejer. 
Kläder till killarna. Bunkrade lite byxor av samma sort som killarna haft innan för de är grymma. Mjuka, tuffa och sitter jättebra på. Håller sig dessutom likadana tvätt efter tvätt. 
Oscar fick nya vinröda och beige och båda fick i den nya marinblå färgen. 
Ännu mer förbrukning och två väckarklockor. Ska försöka sluta ha telefonen vid sängen på natten. Tror inte det är nyttigt i längden. 

En liten beställning till kusin Olivia. Sååå roligt att få köpa lite flickkläder. 

Och slutligen, två små julgranar med ljus i. 

Även om jag var extremt trött när jag kom hem så hade vi en fantastiskt rolig dag. Har idag läst på Gekås hemsida att de satte försäljningsrekord i lördags med 34,6 miljoner kronor. Det fyra veckor gamla rekordet slogs med 800000 kronor. Galet, men inte förvånad med tanke på folkmängden. 
Tack Viktoria för en toppendag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0