Stolt märkestagare

Igår var det simskola som vanligt för Oscar och nu var det dags för barnen att försöka ta något märke. Jag har printat listan med märken och vad som krävdes för att klara dem. Kände mig ganska säker på att han skulle klara Gröna baddaren men tveksam till den blå. Men väl i simhallen var han som förbytt. Vår lilla kille som inemellan spenderat mycket tid på bassängkanten, för att han inte vågat testa nya saker, var helt plötsligt helt orädd. Gruppen var för första gången på den djupare delen av bassängen och han hoppade och doppade huvudet om och om igen, blåste bubblor och sittdök. 
Så jag måste säga att jag var sjukt stolt och glad för Oscar när han kom med lappen att han tagit tre märken!


Oscars tre första simmärken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0